Ser framemot träningsvärk from hell!

Igår kände jag mig som att jag blivit brutalt misshandlad. Hur gick det till? Kommer bara ihåg en dejt med Erika på måndagen... Ja just det ja, Erikas milda behandling var välbehövlig & inte direkt mild ;-). Körde bröst & triceps på gymmet medans Alvina var på cheerleadingträningen. Trött som få var jag på kvällen & somnade nog innan jag tagit kudden.
 
Idag har vi haft polerskola på jobbet där vi lär oss att polera bilar så de blir sååååå fina! Riktigt kul & aningens jobbigt för muskler man inte använder alltför ofta & tränar ännu mindre ofta.
 
Efter det hade jag ett pass inbokat med PT Agnetha. Såg verkligen framemot passet med denna muskulösa & otroligt trevliga kvinna. Vi hade kommit överrens om att ge min rygg en omgång. Jisses vilken omgång det blev :-D! Smått euforisk efter ett mördarpass med denna kompetenta PT satte jag mig i bilen & insåg att jag nästan behövde hjälp med att ratta bilen. Väl hemma kunde jag knappt klä av mig till barnens förtjusning. De var så glada över att få hjälpa mig ;-). Kunde knappt hålla i besticken när det var dags att käka. Längtar verkligen till imorrn & den träningsvärken som då har infunnit sig i min kropp :-).
Tusen tack Agnetha Thelin för idag, det var verkligen guld värt :-D!!!
Bilden är från gårdagens lightpass ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0