Stretch...

Jag måste verkligen börja S-T-R-E-T-C-H-A. Jag har varit rätt så smidig tidigare men efter ett X antal träningspass med bara snabbstretch så är det just nåt som hamnar långt bak i CV´t. Jag har beställt & fått (för läääänge sen nu) stora stretchboken men inte har jag blivit smidigare för det. Aha man måste praktisera övningarna som finns i den.
Jag har faktiskt börjat läsa den idag, tom från sida 1! Tidigare har jag bläddrat igenom & bara kollat övningar men nu ska här plöjas bok så jag blir smidig som den bästa gymnasten ;-).
 
Idag har varit en njutningens dag. Startade med morgonmys med goungarna -> hotellfrulle med en vän -> handlat lite -> hem för lunch -> hämtat en hel unghög på skolan. Barnen tyckte det var lyxmiddag idag med lammstek & gosås, hemmagjord klyftpotatis & ugnsrostade grönsaker samt en gigantisk skål med sallad. Till efterrätt (serveras otroligt sällan i det Engströmska residenset) kockade jag ihop bananpannkakor som serverades med cocosgrädde & toppades med lite lönnsirap. Känns helt okej med lite sirap då resten var helt utan socker i vanlig ordning. Pannkakorna gjorde  jag på majsmjöl & stekte i olivolja det blev suveränt bra. Allt för att ligga på plus ;-).
 
Nedräkningen inför träningsstarten har börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0