Lycka!

Jag inser att jag är otroligt lyckligt lottad.
 
Igår lunchade jag med en kompis, mkt trevligt :-)!
Drack kaffe & surrade med ytterligare en vän. Jag & barnen blev bjudna på middag hos mina gudsöner med familj & softade hos dem en bra stund. Barnen har så himla kul ihop trots att det är ett stort åldersspann 3-13 år. Jag njuter verkligen av att bara sitta & lyssna på deras glada barnröster.
 
På kvällen hade jag tur & fick filmsällskap så nu har jag avverkat en av tre hyrda filmer. Avslutade kvällen med surr över en kopp the, riktigt trevligt!
 
Tänk vilken lycka att ha så många fina vänner som bryr sig om just mig ibland. Blev lite extra påmind igår om hur skört & bräckligt livet kan vara... 
 
Var rädda om varandra & kom gärna ihåg att berätta hur glad du är att just han/hon finns i ditt liv <3.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0