Regn, regn & åter regn!

Hemma med Emmis även idag. Alvina har åkt till skolan,de skulle ut på en cykeltur & det ville hon inte missa! Jag & Emmis åkte ut till ett blött Persön. Inga takstolar blev monterade idag heller pga regnet & det är ju iofs bra, då minskar ju risken för att få fuktskador i taket...

Jag vet inte hur många som har frågat mig hur vi vågar bygga ett Älvsbyhus efter allt som har varit på tv... Jag är något less på frågan! De ärden största husleverantöreni Sverige, jag tror tom i Norden. Inte konstigt att det går snett på sina ställen. Dessutom har de nu verkligen ögonen på sig & det är ju jättebra (för våran del) i dettaläge. Jag tror att de är måna om att deras kunder ska bli nöjda, även om det kanske inte går att gå alla till mötes. Det är klart att det vinklas en del också i dessa inslag. Jag har  inte lagt ner tid på att se programmen överhuvudtaget. I dagsläget är jag bara såååå nöjd, hoppas att det får fortsätta så, vill inte behöva äta upp det jag just skrivit ;-).

De som är & jobbar i huset nu på dagarna är jättetrevliga & mycket gulliga mot barnen. Idag när jag skulle visa mamma huset satt de & åt men inte brydde de sig om att vi kom mitt i lunchen... Lika trevliga som tidigare!

Igår utlovade jag lite mer bilder, nu lite interiör :-)!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0