Måste kanske börja packa.....

Det har varit lite hektiskt en tid....& idag gick jag upp till heltid igen, suck. Det känns som att det kom liiite fel i tiden.

Nåväl, det blir nog bra om ett tag.... Malins möhippa var superkul! Det känns att jag inte är van att hålla igång så sent ;-). Gammelkroppen börjar säga ifrån.

 

Igår var vi ut till huset med en av Emmis kompisar. Emelina var så himla glad när hon fick visa huset för sin kompis Ella. Sötungarna var mer än glada när de fick leka i skogen & avnjuta glass på den inte helt färdiga bron.

Nu är det bara väntan på tapeter & golv. De kommer nästa vecka & gör klart. Jag kan inte riktigt förstå att det är vårat hus & att vi faktiskt får flytta in om ca två veckor..... Hääärligt!!!

Måste bara städa en hel del först, det är sjukt mycket byggdamm överallt. Jag passar på att föreviga Håkan när han städar, så har jag något att titta på när jag påstår att han minsann (nästan) aldrig städar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0