Nöjd!

Jag är så himla nöjd med så mycket just nu!

Jag tänker inte alltför ofta på att jag faktiskt har det rätt så bra (ska bättra mig) i det stora hela. Jag bor där jag verkligen vill bo, har två friska & glada, underbara barn, mina föräldrar & bror har jag nära till. Jag har ett jobb som jag trivs jättebra med, underbara vänner som finns nära mig, ja jag tror att ni fattar :-).....

 

Just idag är jag mest nöjd över att kunna vara hemma med barnen på deras jullov så de får toffla runt & göra ingenting eller i alla fall det de själva vill. Det är så underbart att se deras glädje över att bara få vara.

Idag har vi varit & hämtat en av Alvinas kompisar som sover (eller i alla fall SKA sova när de har slutat surra & fnittra) över hos henne. Det är så kul för de leker så bra tillsammans, även Emelina brukar alltsom oftast vara med. Trots att de är tre ganska starka viljor brukar det gå bra utan att det blir speciellt mycket tjafs.

Dessutom är jag nöjd över att jag har hunnit städa, baka, träna & sist men absolut inte minst tagit ett premiärbad i vårat badkar med badolja & allt som tillhör. Jag brukar inte ha ro att ligga så länge i badet men idag fick min favorittidning haka på, Blossom magazine, alltid lika intressant & rolig att läsa. Var tvingad att gå upp då jag började frysa...

Dessutom är det verkligen vinter & kyla ute nu, ytterligare något att vara nöjd över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0