stackars lilla mig....

Nu har jag varit hemma med mina krassliga barn i en hel vecka & är kraftigt less på denna hosta från helvetet! Vad händer då? Jo, jag blir ynklig & kan inte träna :-/. Jag är inte sjuk men känner mig inte heller helt fräsch.... Det är sååå typiskt när man äntligen har lyckats plåga sig till gymmet & faktiskt tycker att det är hur kul som helst. Nåja, bara barnen slipper denna vidriga hosta så är jag nöjd :-).

Jag försökte tvinga min sambo att komma hem tidigare idag, han är ju ändå vd ;-), så vi kommer oss ut till "huset" medan det fortfarande är ljust. Ska bli kul att se hur mycket de har hunnit idag...

Middag hos min käre bror & hans underbara sambo Annika.

Nu ska jag sluta att tycka synd om mig själv & kliva in i duschen så jag luktar gott åtminstone ;-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0