Snart är huset här...

Helt otroooligt att jag skulle börja blogga.... Känner att det kan vara kul nu när vi snart är med hus igen. Mest för min egen skull att kunna skriva lite minnesanteckningar. Även lite intressant för vänner att hänga med ;-).

Idag har Metria varit & satt upp pinnar som visar exakt läge var huset samt garaget ska stå. Det blir nog att ringa dem igen så vi får flytta lite på garaget, annars står det rakt framför ett av fönstrena. Bättre utsikt kan man ju ha ;-). Pappa har varit med traktorn & jämnat till marken där huset ska stå för imorgon kommer de & börjar med grunden. Firman som ska borra efter vatten åt oss har också varit där idag, så nu händer det verkligen något!

Jag är så fruktansvärt less på att ha det mesta nerpackat i kartonger & uppe på vinden. Lägenhet är verkligen inte min grej! Men men, jag kan se ljuset......

Platsen där huset ska stå är så otroligt fin med skog & ängar nästan runt om. Precis som jag (& resten av familjen) vill ha det :-). Katterna längtar ut till landet & vill jaga möss & Rosè vill springa löööös. Snart........


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Nämen vilket friskt initiativ! Här placerar vi raskt ett bokmärke.. :)

2010-04-16 @ 15:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0