Grundplintar på plats

Idag har NGM satt dit alla grundplintar så nu kan huset (nästan) få komma... Min käre far har varit med ytterligare några skopor sand så att det inte skulle bli för lite. Dessutom så har han burit bort en massa skräp så det hålls efter på bygget. Vet inte vad vi skulle ha gjort utan min lilla pappa...<3.

Mina älskade småtroll har äntligen fått spela på sitt nya Wii & lyckliga som bara den var de.

Jag tänkte raka våran lilla hund ikväll så vi slipper ha jordhögar inomhus men kom på att det fortfarande kan bli ganska kallt ute så det blev bara en dusch. Skulle vi samla ihop all jord & sand Rosé drar in skulle vi klara oss med ett lass mindre till tomten ;-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0